Wednesday, October 28, 2009

Alhamdulillah

salam...detik masa di bumi ini
menunjukkan masa seperti pantas berlalu
pejam celik pejam celik
kita da pon memasuki ke penghujung bulan Oktober

banyak aktiviti yang da dilaksanakan sepanjang Oktober ini
kebanyakan aktiviti dah aku postkan sebelum ni
terbaru, kejohanan Bola Tampat Terbuka IPGM KKB
pertandingan ni telah dianjurkan oleh Gerko Bola Tampar batch aku
beberapa team dari setiap gerko permainan wajib menghantar penyertaan
alhamdulillah..aku dan player dari gerko bola keranjang
berjaya menempatkan diri dalam senarai pemenang
team kami berjaya mendapat Naib Johan

start semalam...28 Oktober 2009
Gerko Bola Keranjang menganjurkan pertandingan tertutup
pertandingan ini hanya disertai oleh ahli gerko Bola Keranjang
sekali lagi aku menyertai game ni
dan hasilnya team aku dpt Johan untuk pertandingan ni...hehehe

smalam gak pertandingan Hoki Terbuka IPGM KKB diadakan
macam biasa r...join lagi game ni...hehehe
tuk game pertama...team aku berjaya memenangi game tersebut
petang ni..game bersambung semula
hopefully...dapat masuk Semi Final arini...ameennnn

1 comment:

  1. Salam.Takziah dengar khabar Ayah Saiful pula pergi menghadap Ilahi.....innalillah hiwainna ilaihi rojiun.Tabahkan hati @ emosi mu,hidup adalah permainan ,kita pelakonnya...Al-Fatihah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...