Friday, May 15, 2009

KEHILANGAN

TANGGAL 15 MEI 2009, 7.25 PETANG
aku kehilangan seorang lagi insan yang tersayang
selama seminggu aku menjaganya di hospital
akhirnya dia pergi juga meninggalkan aku
walaupun aku menyayani dia
namun ader yg lebih menyayangi dier
pasni..da xder lagi tempat
ntuk aku bermanja-manja
tmpt tuk luahkan masalah aku
tapi..aku bersyukur kerana
dier pergi dengan tenang
saat menciumnya buat kali terakhir
aku lihat..mukanya tersenyum
mungkin itu kerana pertolongan
dari yang Maha Berkuasa
segala perjalanan mengebumikan
berjalan dengan lancar
syukur Alhamdulillah

YA ALLAH..KAU AMPUNILAH
DOSA-DOSA NENEKKU
KURANGKANLAH SIKSAAN KUBUR
JAUHKANLAH DARI AZAB API NERAKA
TEMPATKANLAH DI PINTU SYURGAMU
AMIN YA RABBAL ALAMIN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...